Älska livet♥

Idag har varit ännu en riktigt bra dag!
det började med dansuppvisning!
jag o Jp skulle cykla dit tsm men hennes cyklen bajsa så
vi kom iväg ganska sent fast som tur va kunde papi skjutsa oss:D
men det gjorde ju inget att den bajsa heller ;D♥
Dansuppvisningen gick ju toppen!
sen skulle jag egentligen på stan me Jp men då hann jag inte tyvärr :(

vi 4 tiden kom min älskade Nadja:D (18 år)
o jag, mamma, Maja o Nadja satte i gång att julpyssla!♥
vi pysslade enda till 9-halv 10 trorja!
himla mysigt faktiskt!
MYCKET skratt också för den delen!
haha ja höll på att kissa på mig där ett tag xD

så om man ska sammanfatta min dag, så har det varit en himla mysig dag!♥

älskar er alla jag har umgåtts med idag♥


det där är lycka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0