Dag.3 Saker du inte vet om mig

*Jag är mörkrädd utomhus, men försöker tänka bort så då blir jag inte det.
*Jag har dansat sen jag var ungefär 5.
*På kvällen är jag rädd för bilar som snor barn eller läbbiga gubbar... :s
*Jag älskar att tvätta bilrutan med skumm.
*Jag är väldigt blond, då menar jag inte bara hårfärgen...
*Jag kan upprepa en fråga flera ggr även om jag fått ett svar första gången.
*Om nån/vemsomhelst börjar grina så gör jag också det även om det är nån helt random tp X)
*Jag är en tjurskalle/vinnarskalle som aldrig ger sig!
t.ex innebandy texten jag fick av tränarna förra året på en avslutning :

"Med blandning av finsk sisu och norrländsk jävlar annamna, står du sällan o damma. Du spelar smart och har bra fart. Vi vill dig alltid på planen ha och hoppas du till stan inte ska"


asså det finns ju mycke mer men jag kan ju inte skriva allt heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0