Sista dagen 2011

ja idag är det ju sista dagen år 2011. Känns lite sorligt om man tänker att det aldrig aldrig aldrig mer kommer vara 2011 igen!! klockan 12 blir det 2012, då blir det nya tag! ska börja om allting på nytt :D
glöm det förflutna... o.O haha ne jag skojja ba! men jag har inte kommit på något ny års löfte än men vi får väl se om det dyker upp nåt i lilla skallen min :D
ska iallafall ta nya tag med skolan och sånt och verkligen satsa för att få så höga betyg som möjligt för att få så bra jobb m.m som möjligt!

nu kanske ni tänker ba men hallå du går ju ba i 7:an! du hinner ju, det finns mycket tid kvar!

men jag säger bara ta vara på tiden för helt plötsligt ska man gå ut gymnasiet och har ingenstans att at vägen!
så jag börjar i tid!


en bild på mig från i somras när vi va på skara sommarland ;D
steeeek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0