ÖIF=BÄST♥

Bjussar på lite basket bilder!! (det är min kusin Linnéas lag)

Hon är sjukt duktig :D min idol inom basket!! hon ha vart på sånt
där läger som dom sen kommer ta ut dom bästa och då kommer
typ dom va med i länslaget trorja :]]

ps. Fanny kommentera om jag hade rätt med det där basketlägret ;]]

Amen du fin min jag hade!!
Fin stil!!
HOHOHOHO;*
Smurf♥
Min lilla beebu som äger på basket♥
Min andra lilla beebu som också äger på basket♥
MÅÅÅÅÅL
JAG GJORDE MÅL!!
run forest run!!
Finaste Fanny♥
Bäst♥

Kommentarer
Postat av: Fanny.K

Det är regionsläger men nått åt det hållet är det typ ;) <3 JA men han har inte kommit med den och vi kan ju inte gå och ta den sådär, han behöver den mer än oss ;]]

2011-11-07 @ 16:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0