Breaking dawn with Alva and Johanna

Kom just hem från bion!! såg breaking dawn med Jp och Alva :D<333 NICENICENICE!
jag tyckte den va bra men det var ju bara del 1 så del 2 kommer väl också ut snart hoppas jag!!!
de är lite svårt att säga om den var as bra elr inte efter som jag bara sett halva typ ;]]
men jag tror att del 2 också kommer att vara bra :DDD
Haha Alvabusen hade redan sett den en gång ;D MEN DEN VA GRYM IAF :D

Nu ska jag väl duscha och sen träna lite läxa typ -.-
efter skolan kom jag hem, åt middag, och gick o sov :]] vakna 5 och for till bion halv 6 ;D
men jag hade as ont i huvet hela dan så det var inte så konstigt att jag var trött!!
dom där 2 tjejjorna ;] naaaw!!♥
(typ den enda bild jag hitta) :]]
fast där va dom ju ganska små men ;D trorja :// haha ;]]
lite flumigt inlägg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0