Lördag♥

Dagen började med att jag vakna upp hos Emma och Anna. Sen for vi till stan för vi hade innebandy match, men eftersom jag inte får spela for jag direkt till dansen istället :D aaaaaas kuuuul!♥
Sen tänkte egentligen jag Johanna Julia och nåra till (typ nån som ska börja i 7c som kom från USA) fa o bowla men det vart inte.
Så vi tänkte fa till ug istället men jag kunde inte ;/
men ska typ va med Johanna på onsdag iaf :D♥ Nicenice!!
ska typ sova snart för ää väldigt trött -.- klockan är ju trotsallt halv 11 (inte så mycke men...)
Wilma skrev nyss att vi tydligen skulle va sargvakter imon så det blir ju NICE!
haha höll på att redigera lite i gimp ;]]

Kommentarer
Postat av: Fanny.K

helst nu!! :D <3

2011-11-20 @ 09:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0