Välkommna Till Ellen.V

Hejsansvejsan nu har jag fixat en blogg! de var min kompis Emma som ville att jag skulle ha en så vrf inte? ;))
I den här bloggen kommer ni att få följa:Min vardag, vänner/familj, FOTO, FOTBOLL, DANS, MUSIK, DJUR!! det där är mina största intressen :D jag älskar allt de där så HIMLA mycket!!♥
Jag kommer kanske inte va sådär JÄTTE social på bloggen men jag tänkte att jag kunde göra en blogg för MIN skull och skriva lite när jag vill. + att jag kan visa alla bilder jag tar m.m.
som sagt klaga inte ifall jag inte skriver så ofta för om ni stör er på de, Så läs den inte då! jag skriver som sagt för min egen skull och för mina kompisar som vill kunna följa min blogg! :)♥
// Ellen♥

ps. kan bara hälsa att jag INTE tar skit och bryr mig inte om iaf nån skriver en dum kommentar för antagligen så känner väl inte den personen mig elr så har den ba så dåligt självförtroende själv så att den försöker sänka nån annans, men de är inte ens värt att försöka på mig för de funkar ändå inte :D

säger bara en sak: Om du skrattar åt mig för att jag är annorlunda, så skrattar jag åt dig som är som alla andra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jippiii :D

Ps, får jag ta "ramsan" och lägga in i min header sen? :D

2011-10-05 @ 19:00:52
URL: http://byemmaherou.blogg.se/
Postat av: Ellen<3

Emma: ja :) men jag kommer nog också ha den på min header sen men de gör ju väl inget om vi har samma ;D<3

2011-10-05 @ 19:06:21
Postat av: Soffa=D<33

As fin blogg juh!!!;*<3

2011-10-05 @ 19:20:25
URL: http://tofelnsoffa.blogg.se/
Postat av: Ellen<3

TACK SÖÖTNÖÖT!!<33 ;*** dessamma!!

2011-10-05 @ 19:37:51
Postat av: Anna<3

Fin blogg:D<3

2011-10-06 @ 16:54:00
Postat av: Ellen<3

Anna: tack :D<333

2011-10-06 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0