EMMA OCH ELINA FÅR EN LÄNKNING VAR

Elina om Did U remeber the surprise?!:
Du ska färga rosa dip dye lr;D<3
IP: 77.53.55.124
30 April, 15:03
Emma om Did U remeber the surprise?!:
Du kanske ska färga håret eller slinga det? :p
båda hade ju som rätt fast Elina visste ju om att jag skulle göra det eller hur? ;)
för mamma var ju hos er medans jag färgade det ;D haha
så jag tycker både är värda en länkning för Emma hade ju som rätt
hon med ;)
alla tre tjejerna är underbara!!!♥
så jag tycker ni kan lägga ner några minuter
av erat liv och kika in på deras bloggar!
och jag lovar ni kommer inte att ångra det!



Kommentarer
Postat av: Elina

Hihi jaa pappa sa de;D<3

2012-04-30 @ 23:46:42
URL: http://annaoelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0