#HappyEaster

GLAD PÅSK ALLA!!!♥

vet att jag inte har skrivit så mycket på
sistone men ni får räkna med att
jag inte kommer vara så social
på bloggen under kommande vecka!
jag har helt enkelt inte tid nu när det
är lov.

Dom senaste dagarna har varit helt AZUM
iallfall :)
igår var det pimpeltävling här i soukis
och då lottade dom ut 1000 kronor
bland typ ca 100 barn noch gissa
vem som fick dom!?!?! JO JAG :D
något glad man blev!

och idag har det också varit en AZUM dag.
vi har varit i Finland på pimpeltävling
hela dagen vid Fanny och deras stuga och
kom hem typ 9 eller något sånt.
Det var iallafall grymt roligt och
det blev mycket skratt! och förretsen
så vann Fanny pimpeltävligen :D
vi badade också Jacuzzi och Bastu
så det var väldigt skönt!

en toppen dag har det varit helt enkelt!♥
en liten sammanfattning av dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0