JUSTIN BIEBER KOMMER TILL SVERIGE

ASSÅ FATTAR NI JUSTIN BIEBER KOMMER HIT TILL SVERIGE
2013 I FEBRUARI ELLER MARS!!!!!!!! JAG MÅÅÅÅÅÅÅSTE FÅ EN BILJETT
DET FÅR INTE VARA SLUTSÅLT NÄR DOM FINNS ATT KÖPA
FÖR JAG SKAAAAAAAAAAAAAAAAAA HA EN!!!!!! SKULLE
GJORT VAD SOM HELST BARA JAG FICK EN! OMGOMGOMG♥
BELIEVE TOUR BÖRJAR I USA OCH KANADA NU I SEPTEMBER
TYP OCH HAN KOMMER TILL SVERIGE FÖRST NÄSTA ÅR! JAG
KOMMER LÄNGTA SÖNDER OCH JAG SKA HA EN BILJETT! PUNKT SLUT.
DESSUTOM ÄR HAN PÅ VÄG TILL SVERIGE NU OCH
DET STOD NÅGONSTANS ATT HAN SKULLE KOMMA HIT TYP
IMORGON!! DCFJNKLGIKLVFE HAN SKA JU VARA MED PÅ
NYHETSMORGON KLOCKAN 10.15 (?) PÅ SÖNDAG!!!!!!!
FÅR INTE MISSAS!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
bevis ↑
Tilde de Paula från tv4 har träffat och intervjuat Justin!
Intervjun kommer sändas på Söndag morgon vid klockan
8:00 på tv4 så se till att lägga till detta i din kalender.


FATTAR NU HUR STORT DET HÄR ÄR!!!!!!??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0