kommer ett inlägg om min lov vecka senare

nu har jag kommit hem från mitt smultronställe
så nu kan ni börja räkna med att jag till veckan kommer
börja att blogga igen!
jag kommer skriva mer om veckan i ett annat inlägg
så ni bara vet!

idag for vi först och handlade mat sedan
gick vi på stadium och köpte fotbollsskor
och en fotboll till mig :D
men det tog bara ett tag innan den bollen
fick ett litet bitmärke...
jag hade nämligen råkat lämna bollen
på golvet i brors rum där också vår hund var
och jag antar att hon trodde det var en leksak
till henne så hon passade väl på att gnaga på den lite!
så vi ska fara snart igen och köpa en ny boll X)

hade egentligen tänkt att vara med Johanna och
cykla och spela fotboll på msk arenorna men NÄ
vädert ville inte bjuda oss på ett bra väder så
vi ska ta det imorgon istället :)

nu kollar jag den tredje finalmachten på datorn Northland VS Telge

kom igen nu NORTHLAND♥♥♥
min favorit är Frida Aili!
och Fannys favorit är Anna-Lisa Vestin
och Linnéas favorit är Mikaela Sjöström
SKRIVER MER SEN

dom där är nu mina♥
i verkligheten är det inte riktigt samma färg på
skorna som på bilden pga. ljuset men dom är ännu snyggare i verkligheten!





Kommentarer
Postat av: fanny k

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHHHA JAG DÖR!!! JAG TROR DU MENAR FRIDA AILI* ;D Voli voi!!!

2012-04-14 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0