♥longing for summer♥

jag kommer inte vara på skolan på torsdag
eftersom att jag åker redan på torsdag till mina
kusiner
så då måste jag göra matte provet
på onsdag istället så min dag har spenderats
med min kära mattebok och jag! härligt! *host*

förresten nu hade jag tänkt att berätta
något som jag inte berättat för någon annan
förutom vi som ska göra det... schhh säg
ingenting till någon annan! lova det!

okej, det är såhär att på första dagen
av sommarlovet kommer jag, Emma, Wilma
och Soffa fira att det har blivit sommarlov, och
det innebär alltså att vi kommer att chilla
sönder och ha hur roligt som helst!

och en sak vi ska göra är att.......

BRÄNNA UPP/HE SÖNDER 
VÅRA MATTEBÖCKER/RÄKNEHÄFTEN!!!!!

jag längtar så sjukt mycket att få göra det :]

kanske låter lite hemskt men asså det är mattevärlden
värd.serriöst. Det menas också med att skolan är slut och
nu ska vi bara ha ett skönt sommarlov och slippa tänka
på någon dum matte och andra lektioner såklart :D


Q: vad ska ni hitta på under sommaren? bränna upp
matteböcker eller? :)





Kommentarer
Postat av: wilma

IIIIHHHHHH TAGGA SÖNDER TILL OCH BRÄNNA UPP DOM DÄR JEEEFLA MATTEBÖCKERNA!!!!

2012-04-02 @ 19:24:01
URL: http://wilmaforsner.blogg.se/
Postat av: Soffa

OMG VA JAG TAGGAR ATT SOVA UTANFÖR MEJ Å BA JEEEEEEEY!

SET FIRE TO THE BOOKS;)

Bara 11 veckor kvar typ!^^

2012-04-02 @ 21:10:16
URL: http://brudsennn.blogg.se/
Postat av: wilma

svar: Den luktar som rosor ungefär. Blommigt. Ganska sött, men ändå inte för sött. Det räcker med ett sprut för den luktar rätt så mycket om man tar flera.



Åh den luktar skitgott ♥

2012-04-02 @ 21:14:18
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0