love u forever and allways

sitter och dunkar JUSTINBIEBER musik i hela
lägenheten eftersom att jag är ensam hemma!
så sjukt härligt och bara koppla bort allting
och bara LEVA. Justin du vet inte hur mycket
du betyder för mig, vissa kanske
inte tror att jag gör det så mycket men jag
lovar er att JO det gör jag. Om man sitter och
kollar på videos på andra tjejer som blir
överraskade av honom eller får vara OLLG
och samtidigt gråta så JO då älskar man honom
mycketmycketmycket♥ kan se samma
videosar om och om igen utan att tröttna!
mitt liv skulle gå under ifall jag inte skulle få
någon biljett till din konsert, BOKSTAVLIGEN
hade gråtit i TIMMAR ifall jag inte fick någon!
jag SKA bara ha en så är det! punkt slut.
ibland sitter jag serriöst och skakar och gråter
samtidigt då jag tittar på dig, ditt leende, ditt hår,
din personlighet, din röst, ja hela DU helt enkelt!
det finns ingen underbarare kille i hela fucking världen
serriöst du är så underbar!♥ nu måste jag gå och
torka tårar, ha en bra kväll! älskar dig Justin♥
meningen "man kan inte älska någon man inte träffat"
är HELT värdelöst för JO det kan man och det vet JAG
som gör det! Justin U make my day ♥
sitter och dunkar JUSTINBIEBER musik i hela
lägenheten eftersom att jag är ensam hemma!så sjukt härligt och bara koppla bort allting
och bara LEVA. Justin du vet inte hur mycketdu betyder för mig, vissa kanske
inte tror att jag gör det så mycket men jaglovar er att JO det gör jag. Om man sitter och
kollar på videos på andra tjejer som bliröverraskade av honom eller får vara OLLG
och samtidigt gråta så JO då älskar man honom
mycketmycketmycket♥ kan se sammavideosar om och om igen utan att tröttna!
mitt liv skulle gå under ifall jag inte skulle fånågon biljett till din konsert, BOKSTAVLIGEN
hade gråtit i TIMMAR ifall jag inte fick någon!
jag SKA bara ha en så är det! punkt slut.ibland sitter jag serriöst och skakar och gråter
samtidigt då jag tittar på dig, ditt leende, ditt hår,din personlighet, din röst, ja hela DU helt enkelt!
det finns ingen underbarare kille i hela fucking världenserriöst du är så underbar!♥ nu måste jag gå och
torka tårar, ha en bra kväll! älskar dig Justin
meningen "man kan inte älska någon man inte träffat"
är HELT värdelöst för JO det kan man och det vet JAG
som gör det! Justin U make my day
*smälter*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0