TA INTE SKIT, SKAPA INTE SKIT


blev serriöst skakis och fick tårar i ögonen
när jag läste den här texten! jag blev
inte ledsen eller så men jag blev bara så glad
och besviken på samma gång.. för jag blev så
sjukt glad när man ser att det finns fler som tänker som jag!
och besviken för att jag vet att det där is the real
för många männsikor både real för de som blir
utsatta/kränkta och dom som utsätter/kränker!
jag vet själv hur det kan kännas om man får
en kommentar om ens utsende och det har säkert
de allra flesta fått, så snälla
tänk er för när ni säger något dumt till någon om deras
utsende och andra saker! visst man har säkert
tänkt något om någons utsende och liv osv men alla
är vi mänskliga och gör misstag och en tanke är tänke
kom ihåg det! era tankar behöver inte ALLTID komma
ut i dess persons egna face! INGEN LEVANDE VARELSE
PÅ DENNA JORD HAR VALT HUR MAN SKA SE
UT DET ÄR BARA ATT ACCEPTERA OCH GÅ BARA
EFTER PERSONLIGEHETEN HOS EN MÄNNSIKA OCH
ABSOLUT INTE EFTER UTSENDET!!
och jag HOPPAS ni tar åt er!
tack på förhand♥ och glöm ALDRIG,
vi har inte valt hur vi ser ut och hur
mycket pengar vi har eller vilka problem
man får/har, lev era liv och var lyckliga med era
nära och kära istället för att sitta och slösa
bort erat liv på att kommentera andras, för jag kan
slå vad om att ni INTE blir lyckligar för det!
just say'n it...
Var bara tvungen att skriva av mig lite...
intervjuare: hade du kunna dejta en fuk tjej?
justin bieber: hur ska jag kunna göra det
när det inte finns några?
det är min pojke de! så ska det låta!
kom ihåg att aldrig kall er själva fula eller
något annat skit!
blev serriöst skakis och fick tårar i ögonen
när jag läste den här texten! jag blev
inte ledsen eller så men jag blev bara så glad
och besviken på samma gång.. för jag blev så
sjukt glad när man ser att det finns fler som tänker som jag!
och besviken för att jag vet att det där is the real
för många männsikor både real för de som blir
utsatta/kränkta och dom som utsätter/kränker!
jag vet själv hur det kan kännas om man får
en kommentar om ens utseende och det har säkert
de allra flesta fått, så snälla
tänk er för när ni säger något dumt till någon om deras
utseende och andra saker! visst man har säkert
tänkt något om någons utseende och liv osv men alla
är vi mänskliga och gör misstag och en tanke är en tanke
kom ihåg det! era tankar behöver inte ALLTID komma
ut i dess persons egna face! INGEN LEVANDE VARELSE
PÅ DENNA JORD HAR VALT HUR MAN SKA SE
UT DET ÄR BARA ATT ACCEPTERA OCH GÅ BARA
EFTER PERSONLIGEHETEN HOS EN MÄNNSIKA OCH
ABSOLUT INTE EFTER HUR PERSONEN SER UT!!

och jag HOPPAS ni tar åt er!
tack på förhand♥ och glöm ALDRIG,
vi har inte valt hur vi ser ut och hur
mycket pengar vi har eller vilka problem
man får/har, lev era liv och var lyckliga med era
nära och kära istället för att sitta och slösa
bort erat liv på att kommentera andras liv, för jag kan
slå vad om att ni INTE blir lyckligare för det!

just say'n it...

Var bara tvungen att skriva av mig lite...

intervjuare: hade du kunna dejta en ful tjej?

justin bieber: hur ska jag kunna göra det
när det inte finns några?

det är min pojke de! så ska det låta!
kom ihåg att aldrig kalla er själva fula eller
något annat skit!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0