DON'T CRY JUST SAY FUUUUCK YOU AND SMILE

I torsdags gick jag efter skolan till prolympia och mötte upp Felicia. Vi gick hem till mig och
hade roligt!! vi åt var ut i lekpark osv osv :D sen klockan 7 var det innebandy träning så jag
kollade på den :) Igår så var jag bara hemma, tänkte fara o va med julia, ingrid och moa men
jag behövde städa rummet och va ganska trött osv men det kan va skönt och bara vara hemma
ibland också! Idag ska jag fortsätta städa och ska kanske gå och kolla på innebandy som 
tjejsen spelar :) och imorgon är det DM-final med laget men jag vet inte om jag kan va me 
för jag är fortfarande förkyld :( hata förkylning! 
fannys bild sen i sommar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0