GÅRDAGEN VAR HELT PERFEKT

gårdagen var azum! först en jätte fin vigsel i kyrkan och sedan bröllops fest/middag. Det gick 
super för oss servitriser och det var jätte roligt! vid elva när vi hade stått i baren ett tag blev vi 
väldigt slut och trötta så då for jag till Soffa och sov. Vi satt ute med Julia och Rebecka framför
elden ett tag sen gick vi in till friggebon och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi somnade
inte förrän halv 3 ^^ hehe sen på morgonen for jag och kolla på hissjös match och sen hem, 
hämta upp Maja och sen hämta mamma från flyget och efter det handlade vi. NU känner jag 
mig allmänt TRÖTT, stressad, speedad och rastlös! bra kombination! *host* 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0