♥JUSTIN BIEBER AND HIS BELIEBERS♥

 
svårt att se denna video utan tårar i ögonen... jises vilken undebar kille han är..♥

jag längtar till konserten så hilma mycket och jag är så taggad! jag hoppas verkligen han
kommer sjunga några av hans gamla låtar OCKSÅ och inte bara hans nya för man vill
ju som ha lite "förr i tiden" feelings om ni fattar vad jag menar, som när min kusin visade mig
honom för första gången när one time just hade släppt och sa åt mig att lyssna på den och jag
blev förälskad efter ett tag och när vi gjorde danser till den och när mina spotify listor bara
var täckta med alla justins låtar typ! ååh härliga minnen de! är verkligen sjukt taggad på
konserten och jag längtar så mycket!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0