SKOLLESS OCH LOVLÄNGTAN

kom just från träningen, jag har ju inte tränat på ganska länge så jag kan ju säga att
min kondis var så långt nere! men annars gick det väl sådär, det var iallafall väldigt kul! 
                     
för övrigt känner jag mig väldigt stressad, skolless, trött och bara vill ha lov NU osvosv.
Eftersom jag var borta hela förra veckan så missade jag ett antal prov och sådant
så mitt schema för i veckan lyder:
 
• Imorgon engelska prov.
• Någon dag spanska prov.
• Fredag spanska läxa.
• Fredag musikredovisning.
• Onsdag redovisning av en bok som jag inte ens börjat med.
• Göra typ ett helt kapitel i matten till på torsdag... dessutom är det sånna här uppgifter som
tar lång tid, asså inte själva uppgiften men det är många tal på en sida och samma saker fast 
olika siffror.

Så ja det känns ju taggat! *host* men det är inget jag kan göra åt! ska göra mitt bästa och tänka
att det snart blir lov, bara 14 dagar kvar nu! woopa!
bju på en bild från lördags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0