VAD TYCKER NI OM KYLAN? I HATE IT

att cykla till skolan imorse var ett rent helvette, kallt som in i bomben och trögt att 
cykla. När jag komer fram till skolan såg mitt ansikte ut som en övermogen tomat,
och håret som en häxa = vitt av frost. Gillar inte att det ska vara kallt! hade det varit
typ 3- hela tiden och lika mycket snö som nu hade det varit wonderland typ! men inte
då, istället ska det vara typ 20-. 
 
Nog om väderprat! har iallafall just ätit och ska nu börja plugga! känner mig verkligen 
inte taggad, dras typ till allt som inte har med pluggning och göra, t.ex. blogg.se.
Men nu ska jag rycka upp mig och börja plugga! hare bäst bloggar nog mer sen!
ska sätta mig och göra en bokredovisning nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0