ZARA LARSSON - UNCOVER

denna tjej alltså... wow! ni som inte visste det vann hon talang för ett antal år sen och sedan har det
bara gått uppåt! ovan är en låt från hennes EP som kommer släppas den 28 december om jag inte 
minns fel?! låten är grym and so is her voice! hon måste ju vara en av sveriges snyggaste
dessutom.. nä nä inte avis alls nej! kan typ redan låten utantill.. haha. Hon verkar vara en sjukt
skön tjej och hennes blogg äger den med! HÄR ÄR EN LÄNK TILL HENNES BLOGG ni som inte
redan läser den tycker jag borde börja!

remember?! ↓
så sött! kom ihåg när jag kollade på talang och hon uppträdde, en dag
efter stod jag på mitt rum i sängen och sjöng samma låt och försökte
va lika bra som hon! haha ni kan ju gissa ifall jag lyckades ;)



Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hon är duktig

2012-12-11 @ 22:47:46
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Kaffehörnan

Sök på youtube coffeeboy6 ett klipp setts av över 190000 tusen

2012-12-11 @ 22:49:05
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0