Dreamhair♥

idag är det ju lördag och jag har färgat håret :D fast det är fortfarande blont så
stor skillnad är det ju inte men innan jag färgade såg det ut som om jag hade utväxt
även om jag inte färgat det och det var ganska gult och många olika färger
så det var roligt att se hur det såg ut med bara en färg liksom :)

jag blev iallafall jätte nöjd och det blev mycket finare nu
och det ser faktiskt mer naturligt ut nu än innan :)

jag orkar inte lägga in någon bild för min skoldator har typ pajjat så om
ni undrar varför jag inte bloggar så mycket så vet ni varför!

sen blir det nog melodifestivalen eller något annat program så
ha en bäst lördagskväll! förresten imorgon så åker jag Maja
och Henka och åker snowboard :D

sånt där vackert hår hade man när man var liten! önskar att jag hade så nu!
det är ungefär sån där hårfärg jag har nu :)

asså shit jag hade ju typ världens drömhår när jag var liten :O
jag kanske var 8 ungefär på bilden alltså!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0