Låååångt inlägg :]]

Jag borde skämmas så dålig jag har varit på att blogga :/ SKÄRPNING

aja i helgen har jag t.ex varit med Anna, Emma och Felica grymt mega bega kul :D
hahahahaha jag skrattar varenda gång jag tänker och kollar på Flisáns SNYGGA bild XD
men den får tyvärr inte komma upp här på bloggen ;)

sen har jag sett lite på melodifestivalen men jag såg typ bara på gladiatorerna för mello sög -.-
alla var typ dåliga X)

idag har jag storstädat i mitt rum och möbelerat om :D 7kt skönt!
sen har jag också tränat och grattat fina Henka som fyller år idag!
och förresten fyller min äldsta kusin 20 år idag :O heeelt 7kyt vad tiden går!
jag har ju 10 kusiner så min äldsta är nu 20 och min yngsta är typ 2 och ett halvt ;)

vet att det är tråkigt att jag skriver så mycket men jag har ju inte min dator här så
då har jag heller inte några bilder att ladda upp här på bloggen, MEN imorgon tar
jag hem den från skolan så då kommer det komma bilder :D

förresten en sak till, jag har shoppat lite på sistone så när jag får tillbaka min dator kommer
jag att ladda upp bilder på sakerna då också ;)

OJ ASSÅ NI KANSKE INTE KOMMER ORKA LÄSA ALLT DETTA MEN SNÄLLA
LÄS DET IALLAFALL LITE SÅ DÅ FÅR NI INFORMATION OM VARFÖR
JAG INTE KUNNAT GÖRA VISSA SAKER!!!


HAHAHAHAHA MINNEN!! älskade sötaste du Anna-Roger!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: wilma

Hahahah asså roger... sötis anna

2012-02-05 @ 19:13:16
Postat av: Anna<33

Haha jag va AS FUL;]<33

2012-02-05 @ 20:31:28
URL: http://annaoelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0