Love is in the air

imorgon har vi sovmorgon till 10 sen drar man till bräntis och har friluftsdag med skolan :)
najsnajs och sedan slutar vi klockan 2 och efter det blir det hem och plugga järnet till provet på
torsdag och fredag!
förresten var jag ju på bio med innebandyn och
såg en förhandsvisning på shoo bre!
tyckte det var bra faktiskt :D
efter bion stod jag ute och pratade med felicia medan hon väntade
på skjuts så det var ju trevligt att prata av sig lite :)
imorgon har vi sovmorgon till 10 sen drar man till bräntis och har friluftsdag med skolan :)
najsnajs och sedan slutar vi klockan 2 och efter det blir det hem och plugga järnet till provet på
torsdag och fredag!

förresten var jag ju på bio med innebandyn och
såg en förhandsvisning på shoo bre!
tyckte det var bra faktiskt :D
efter bion stod jag ute och pratade med felicia medan hon väntade
på skjuts så det var ju trevligt att prata av sig lite :)
~♥I see love in your eyes♥~


aja godnatt nu måste jag sova
hoppas alla har haft en bra alla ♥:ans dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0