Thanks girls i luv ya♥

jusste har glömt att berätta om friluftsdagen! så jag gör det nu!

jag for till bräntis klockan 10 och kom hem 4! så jag var ute och åkte skrana exakt hela dagen!
det var verkligen JÄTTEJÄTTE roligt och jag har nog inte garvat så mycket på länge!!
skrattade hela tiden eller snarare sagt garvade hela tiden!!
när dem flesta åkte hem åkte jag, Jp, Julia, Rawda, Emma.H, Alva och Cornelia skrana
ner för slalombacken!! det var så sjukt skoj och det gick hur fort som helst!
jag o Jp åkte till och med "utanför" själva bräntberget alltså det var som en
kant med en massa skog nedanför. Vi åkte verkligen på ALLA ställen på hela berget
hela dagen kändes det som ;D

När vi hade åkt klart där gick vi hem, vi stannade vid massa
snöhögar och åkte ner ifrån så det tog ett tag att komma hem X)
sen när vi kom till Jp åkte vi i en backe nära henne! det var också grymt kul
och jag blev väldigt övertrött så jag garvade åt precis allt som inte var det
minsta roligt! men jag älskar att skratta finns faktiskt inget bättre än
att vara glad!!! hela jag var serriöst en isbit, ALLT hade frusit!
och då var klockan 4 ;o så så länge hade jag varit ute!
och jag kan säga dig att man fick FULLT med snö i ansiktet och munnen
och överallt hela tiden! och jaa jag kan ju inte precis säga att jag
såg ut som en skönhet men just då orkade jag inte ens bry mig :D

face på mig X) jag och Johanna var kungar på mackan :D
där var i slalombacken asså ni ska bara veta hur fort det gick HUR kul som helst!
Emma :D
Julia och Alva :D

Emma och Julia:D
Cornelia:D
Emma och Wilma:D

Bilderna är från Cornelias blogg :)

tack för att alla som var med under denna dag och gjorde
den perfekt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0