GRATTIS ALVA♥♥♥♥

GRATTIS ÄLSKADE ALVA PÅ DIN 13 ÅRS DAG!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
tack för att du hjälper till och gör MITT liv till det bästa!!!♥♥♥♥♥♥♥
älskar dig♥
kom nästan nyss hem från Alva efter att ha sovit där med Wilma :D aaaaas kuuuul som vanligt :D man kan inte ha tråkigt me dom tjejerna!! vi gjorde en massa kul och skrek oss nästan hesa X)  och sen på morgonen vaknade vi av att hennes familj kom och grattade henne på morgonen ;)
vår lilla bebis är nu 13 fatta det!! :O

jag älskar er tjejer tänk att ha sånna som ni och alltid ha lika roligt när vi är med varann!
hand i hand livet ut♥

Kommentarer
Postat av: Wilma

Älskar er mina bästa;*

Sant. Vi har inte en sekund tråkigt nästan även fast vi inte har något att göra så skrattar vi.



Och precis våran lilla beebiis kan inte fylla 13:O<3



LOVE<3<3<3

2012-01-14 @ 19:32:40
URL: http://wilmaforsner.blogg.se/
Postat av: Alva

NI ÄR MINA BÄSTASTE<33333333333OCH NI KMR ALLTID VARA DET BABYYSAR<33

2012-01-14 @ 19:46:48
URL: http://alvah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0