MOBILBLOGG btw. jag har tråkigt...och ett liv... eller?

nu sitter jag här i bilen på väg hem :( Aila (vår hund) och Zinda (Fannys och doms hund) ville inte slitas från varann :') best friends säger jag bara!!! dom har alltid så roligt med varann!  båda år ju finska lapphundar  så dom passar ju perfa tillsammans ;)
♥ dom leker konstant hela tiden! sååå söta dom där bebisarna :*
men men nu är vi på väg till verkligheten igen -.-  hahaha ne jag ba skojja ;) javet javet jag är såååå rolig!! *host* -.-
men iallafall så har vi haft det suveränt här uppe :D (som vanligt) och jag vill aldrig fara hem när man är där ;)
nu skriver jag bara så här mycket för att jag inte har nåt bättre för mig xD måste ju roa mig med nåt iallafall!!
aja nu ska jag sluta babla antar att ingen har läst det här men skitsamma :D (första gången jag har skrivt såhär mycket)
TYYYYST!!! jaja okeey nu ska jag va tyst... vänta en sak till! NEEEEEJ!!!
hehe vilket liv man har -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0