Nicholas sparks

det finns 3 filmer som jag rekommenderar starkt! alla är skrivna av Nicholas Sparks.
(jag kommer inte skriva så mycket om vad dom handlar om utan ni får se trailern och
sen googla om handligen eller varför inte se den direkt!)
1.The note book
en jätte bra film om kärlek, ett måste att se för den som inte sett den!♥
2. The last song
ännu en jätte bra film om kärlek, skratt och tårar. Ett måste att se den här med!♥ själv har man sett den 12 gånger :]]
3. A walk to remember
en jätte bra film om kärlek, sorg och glädje! ett måste att se den här också!♥
alla dem här filmerna är suveräna tycker jag! det finns en mening i dem som det
oftast inte finns i andra filmer! jag älskar ju kärleksfilmer så jag kan se dem här
filmerna tusen gånger om utan att ledsna.Varje gäng släpper jag till och med
tårar, även fast jag vet vad som kommer att hända! ni missar nåt om ni inte
kollar på dem!♥
10/10 hjärtan från mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0