smått stressad!

Känner mig lite smått stressad, måste hinna städa mitt rum, packa till i helgen, göra spanska, engelska och matte läxa samtidigt som jag är "hundvakt" åt min hund eftersom jag är ensam hemma!

och jag är ju som jag är.. jag fastnar lätt vid saker t.ex fb och helt plötsligt när jag har så "stressigt" så sitter jag vid pianot och spelar och sjunger :/

helt enkelt försöker jag smita från mig själv X) inte bra men jaja NU MÅSTE JAG GÖRA MINA "SYSSLOR"!!!♥
jag bju på lite egopics :D vissa är från när jag locka håret
för nån dag sen :)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Välkommen in i klubben;)



Jag skulle göra matten men jag fasta på ett tal så då la jag bort matteboken och satt mej vid fb. Sen skulle jag träna spanskan på glosboken och varannan minut titta jag på facebook. Sen skulle jag göra engelska men då hade Cecilia ina och Tea innebandy Elias också och pappa hockeybockey så då fick jag va hund vakt i stället. Så känner mej också lite smått stressad;)

2012-01-18 @ 20:30:13
URL: http://wilmaforsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0