♥BRASILIEN♥BRASILIEN♥BRASILIEN♥

vill bara meddela att jag är hemma nu! vi kom 3:a i PSG! vilket jag är grymt nöjd med! det
har varit jätte roligt! nu taggar vi gothia!
jag kommer berätta mer om psg och allting sen men nu är jag så trött så jag tror jag ska sova snart,
chattade just med "Gabbe" från brasilien! kommer sakna hela brasse laget grymt mycket! 
(jag berättar mer om hur och när vi träffade dom osv sen) dom är sååå sköna och gulliga!
aja har shoppat lite på rea idag också som det kommer bilder på sedan!

förresten TACK soffa för att du gästbloggat :D *applåder*

godnatt vi syns imorgon!
saknar dom så grymt mycket! kommer aldrig glömma dom..
riktigt härliga grabbar!

"en dag kommer jag nog sitta framför tv:n för att kolla VM matchen då sverige ska spela,
jag slår på tv:n och sappar kanaler och sedan 
stannar jag upp när ser att det står '"BRA vs SWE" ser lagupställningen för brasilien
och upptäcker att alla killar vi mötte de året, 2012, på psg, är med på laguppställningen...
då kommer den där känslan tillbaka och jag kommer komma ihåg hur roligt vi hade den sommaren
och hur mycket vi saknade dom när cupen tog slut..."

haha klaga inte på svenskan...





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0