ETT INLÄGG TILLÄGNAT TILL

denna vackra tjej...
"för mig är du ballt utan b" fanny du är underbar, och allt har kanske inte varit på topp för dig nu
de senaste dagarna/veckorna men du vet att det kommer att bli bättre, gör som jag sagt på smsen,
och jag vet att du hatar de där ordet, men försök iallafall, gör som dom jobbiga vuxna säger så 
kommer det kanske funka tillslut! kom ihåg,  
Everything will be ok in the end. If it's not the ok, it's not the end.

min kusin är bäst på att fota, spela fotboll, spela basket, rida och ALLT OCH LITE TILL!
kan inte skriva allt för meningen var inte att jag skulle skriva en bok så ja... jag önskar att allt
det där skitet bara slutade så att du kan göra det du vill = träna! så snälla gud gör henne helt OK!
tack på förhand! fanny jag älskar dig♥ och jag vet att det kommer sluta toppen!

alla bilder är hennes från hennes blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0