GOTHIA 2012 IN MY HEART

Gothia var amazing. En av den bästa veckan i mitt liv, liseberg, matcherna, kvällarna, dagarna,
killarna, kompisarna, invigningen och ALLT. Det gick väldigt bra för oss faktikst, vi vann gruppen
och gick vidare till A-slutspel (vilket bara de är väldigt bra) ledde hela matchen i 16-ondels men
när det var 30 sekunder kvar av matchen gjorde dom mål och vi förlorade för första gången 
någonsin på straffar. Lite surt men iaf jag är nöjd iaf! jag saknar det väldigt mycket och vill
åka tillbaka för jag får alltid vad det än gäller ångest när man kommit hem från någonting
som man har varit borta länge i. Men men sånt är livet och nu på torsdag börjar ju UFF så!
vi var på liseberg typ 4 dagar! haha LOVE IT♥ invigningen på ullevi var helt SJUK sååå mäktigt!
det är någonting alla borde få vara med om! ett av världens största evenemang och världens
största ungdoms cup! SHIT ändå coolt om man tänkte efter! veckan var fantastiskt och det
är ett minne man aldrig kommer glömma! 

kolla hur mycket folk som skulle in till invigningen!
kanske inte ser så stort ut på bild men OJ vad stort det var!
höjdskräcken ↑
atmos fear som jag faktiskt åkte! den va AAAAS kul!

så det var LITE bilder från Gothia orkar inte ladda upp  några fler, hare så bra!



Kommentarer
Postat av: Felicia

Invigningen är så sjukt jävla cool!

2012-07-24 @ 12:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0