I DREAMED ABOUT YOU LAST NIGHT

asså åh drömmen jag hade i natt var helt sjuk! tårarna sprutade på i drömmen och på riktigt!
jag och Emma tror jag det var gick på en Justin Bieber för konsert typ det var inte believe tour utan
bara en spelning typ, haha. Vi satt väldigt långt bort från scenen men det gjorde inget
för min alldeles största idol och förebild uppträde mitt framför ögonen på mig. När han kom
ut på scenen bröt jag ihop, mina ögon sprutade och jag bara skrek av lycka! han kom upp på läktaren
och satte sig brevid en liten tjej några rader nedanför mig. Just som han var på väg ner igen såg han mig
sitta där och nästan gråta ihjäl! han kom upp till mig och satte sig där, helt plötsligt var det som
om han inte hade någon konsert för han satt där VÄLDIGT länge med mig och vi pratade och tog
kort och jag pussade och kramade honom flera gånger!! men sen var han tvungen att gå och sjunga igen
men jag fortsatte gråta såklart! efter konserten kom jag ut och där stod mamma, i drömmen 
önskade jag att det inte skulle vara en dröm, men såklart vaknade jag då besviken och trött...
jag somnade om och återgick i samma dröm, i drömmen utanför konsert rummet berättade jag
för mamma att jag hade drömt det här och att det var jätte tråkigt men att jag faktiskt såg han på riktigt
iallafall! jag och emma gick ut på parkeringen och där stod justin igen och jag sprang fram till honom
och frågade ifall han kom ihåg mig från konserten, nej det gjorde han ej, då var det bekräftat att det
var en dröm. Vi stod och pratade igen och när han skulle gå ropade jag " I LOVE U" han ropade tillbaka
"I LOVE U" jag ropade igen, han ropade tillbaka och sådär höll de på ett tag... haha sen gick vi in igen
till mamma och emmas famlij jag berättade om den här gången och sa att det inte var en dröm iallafall,
och lättad och lycklig som jag var vaknade jag SÅKLART igen och insåg att allt bara var en dröm....

den känslan är hemsk! har upplevt den många gånger och vill aldrig uppleva den igen! eller jo det vill
jag men inte att jag vaknar! jag vill att det ska vara sant! för den här drömmen var verkligen som om
den var på riktigt, inte typ overklig utan verkligen verklighetstrogen! men nej John Blund svek mig igen...

önskar den var på riktigt... önskar att jag kunde kolla igenom alla mina bilder och hitta bilderna
på mig och justin, men nej jag får nog vänta ett tag... I love U justin♥





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0