MIORO WHEY DIET

köpte de där idag för jag brukar alltid få så ont i magen osv på
cuper typ och de där ska typ hjälpa till så jag inte får det osv haha orkar inte förklara

nu har jag typ packat klart! och imorgon halv 12 går flyget till Göteborg. Jag ska åka med
Emma och hennes familj dit och bo en natt på hotell och sedan på typ söndagen
flyttar vi in på skolan! jag hoppas och antar ni förstår att jag inte kommer kunna blogga så 
mycket nu en vecka. Kanske kommer slänga in något inlägg någon dag men inte många!
Gothia, världens största ungdomscup.. ja det känns ballt! lilla jag kommer att spela den
cupen, ganska FETT ändå! det kommer bli så skoj! och självklart hoppas man ju på en
bra placering också! förresten så är våran grupp "dödens grupp" haha nä men dom bästa
lagen inklusive vi har hamnat där, men som sagt vi är ju också bra så det kommer gå super
ändå! lycka oss till och håll tummarna så syns vi! PUSS

ps. kanske gör något tidinställt.'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0