PITEÅ SUMMER GAMES RESULTAT

naw↑
lie bilder från pite! dom sista bilderna snodde jag från Fanny!
det var jätte roligt på PSG! vi hade lite otur i semin men de är sånt man får ta som fotbollspelare
också! vi vann gruppspelet där vi spelade 3 matcher: 1-0, 5-1, 13-0. Då spelade vi
åttondelsfinal och vann den också på straffar! då gick vi vidare till kvarts då vi
vann med 4-0! i semin blev det en TUNG förlust med 2-1 vi hade övertaget hela matchen och hur 
många målchanser som helst medans dom hade 2 och fick in båda. Ena va en frispark för ingen vet
inte ens domarn, som dom satte och första var ett omöljligt mål som dom aldrig kommer lyckas sätta
igen, haha, dessutom va dommaren kass och man ska inte klaga på domarn men asså han var 
verkligen INTE bra så jaja, som sagt man måste kunna ta förluster också! sen blev det ju
att spela match om 3-4 pris som vi då vann! vi fick en pokal och medalj ofcourse. 
jag är iaf nöjd, visst vi kunde ha kommit iaf 2:a men nu blev det inte så, så jag är glad för
ett tredje pris iallafall! bra spelar tjejer och nu taggar vi Gothia! jag har ju inte gått i laget så jätte
länge men ändå känns det som en evighet! alla är jätte snälla och man känner sig verkligen
"inbjuden" så det är väldigt skönt! tack♥ ni vet ju själv hur det är att vara ny någonstans, man känner
sig osäker, kanske lite rädd osv men allt känns bättre med trevliga männsikor som inte behandlar
en som luft, så det vill jag tacka er för!

psst. vi va bäst bland alla svenska f98or iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0