11 frågor 11 svarare

jag blev utmanad av Mikaela att svara på 11 frågor som hon kommit på, sedan när jag har svarat
på frågorna ska jag utmana 11 andra bloggare att svara på 11 egna frågor som jag kommit på så här
är svaren!
1. vad gillar du mest med dig själv?
svår fråga! men kanske att jag vågar vara mig själv och inte bryr
mig så mycket om vad andra tycker och tänker om mig för jag har ju dom som
gillar mig för den jag är så det räcker ju för mig!
2. hur ser ditt rum ut?
bieberigt ut ;) haha nemen stökigt just nu.. ska göra om mitt rum helt igen!
3. vad brukar du ha för kläder en vanlig dag i skolan?
jeans och någon fin tröja eller något sånt! helst sköna kläder :D
4. favoritartist/grupp?
JUSTIN BIEBER
5. bästa dagen i ditt liv hittills?
oj! emh svårt! många dagar, men t.ex när jag fick min älskade kamera!
6. vad är det första du gör när du sätter dig vid datorn?
loggar in på facebook och twitter och stoppar på never say never filmen
7. vad vill du göra när du blir stor?
träffa justin bieber och bli filmstjärna vore väl ballt ;) och gifta mig med jaden smith eftersom
att han känner justin bieber och då kommer jag kanske också lär känna honom
och jaden är ju lika gammal som jag så ;)
8. hur ser tröjan du har på dig just nu ut?
svart och brun/beige randig typ
9. hur länge har du bloggat?
med denna blogg 1 år ungefär men jag har ju haft andra bloggar också så kanske
3 år nåt sånt!
10. favoritfärg?
lila och turkos
11. något du måste göra innan du dör?
träffa justin bieber och spela in en film!

så! här kommer mina egna frågor!

1. vad gör du oftast efter skolan?
2. vilken kändis vill du helst träffa?
3. vad är det sämsta med dig själv?
4. vad ångrar du mest i ditt liv?
5. bästa minnet?
6. favorit sport?
7. favorit hemsida? (twitter,blogg.se,facebook,tumblr osv.)
8. vad gör du helst på en lördagkväll?
9. vad ser du mest fram emot på sommarlovet?
10. hur ser ditt hår ut varje dag?
11. har du bra självförtroende?

dom 11 som jag utmanat är: Elsa, Lovisa, Maja, Johanna, Julia, EmmaH, AlvaH, Lovisa och Emma, Fanny, Smilla



Kommentarer
Postat av: Nadja Och Priory Bambi

Läs om mig och min 4-åriga, svarta ungponny Priory Bambi på min blogg. Läs om vår vardag och våran väg mot ungponny-SM nästa år!!

Delta även i tävlingen om ett valfritt Lamicell mirageschabrak!!

http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/june/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

För extra stor chans, fråga något i frågestunden!

http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/june/det-ar-manga-fragor-om-bambi-pa-sistone.html#comment

2012-06-05 @ 15:06:14
URL: http://nadjalundbergs.blogg.se/
Postat av: MatildaE

Fin blogg! Checka min? <3

2012-06-06 @ 11:13:34
URL: http://pussmulen.blogg.se/
Postat av: Saga

allt bra? :)

2012-06-07 @ 19:12:49
URL: http://sagaalhem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0