DOUGLAS BOOTH♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

idag har det varit en fullspäckad dag för mig! dockk rolig! det började ju med fotokursen,
sen drog vi ju på stan som ni vet och efter det drog vi ju till teg till bölesängarna och
badade (til midjan dock) för ni vet inte hur kallt det var XD men iallafall sen for vi och
cyklade runt på teg typ och sen hem till var o en. Klockan 6 for jag EmmaH, Jp på bio
och såg LOL! den var SJUKT bra tycker jag!!! och en kille i filmen var så uiejakehnjgmsdfioeargi
snygg!! man serriöst DOG! och jag menar de DOG! man fick PÅ RIKTIGT svårt att andas typ X)
OMG! men efter bion gick jag till hemmakväll och köpte godis till mamma och sen drog
jag emmaH, Jp (igen) haha till Olle och hoppade studsmatta osv med Noah, Adam, Anton och Olle.
Det var svin SKOJ! och jag garva ihjäl mej 24/7! haha Emma Lots Of Love L O L baaadassss! haha ;*
men dagen har iaf varit jätte skoj! :D nu MÅSTE jag sova för att orka med morgondagen också!




OMG. ni MÅSTE se filme och allt för då kommer
ni också tycka att han ser ut som en gud! inte dom bästa
bilderna dock men OJ vilket ögongodis...
 
KLICKA HÄR FÖR ATT TITTA PÅ FLER BILDER PÅ HONOM

Kommentarer
Postat av: eMMA

hahah bölesholmarna annars :) gull!
LOTS OF LOVE ELLEN LOOOOOL BADAAASSSS

2012-06-19 @ 10:34:10
URL: http://byemmaherou.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tar samma bilder som dig tilll min blogg ok? :D

2012-06-19 @ 10:35:46
URL: http://byemmaherou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0