FOTOKURS IMORGON

kom alldeles nyss hem från tåget, tråkigt men ändå rätt skönt att vara hemma. Fast jag är
ju såklart hellre där uppe hos mina underbara kusiner och mommo o moffa men ;)
imorgon, tisdag,onsdag och torsdag är det fotokurs sedan helg och midsommar
och på måndagen,tisdagen och onsdagen är det fortsättning på fotokursen!
det ska bli jätte roligt! och jag har ju en massa kompisar som också ska gå!
(bara en massa kompisar i och för sig) jag är iallafall as taggad och hoppas på att det
blir bra väder ifall vi ska vara ute osv! efter ska jag hämta ut en sak på stan och senare
kanske hänga med någon kompis, funderar på att dra på bio och se LOL med någon men vi
ser ju! hoppas ni har haft det bra så syns vi! btw. det kommer komma bilder från dom
här dagarna om en snar framtid så ni vet!


random bulle


Kommentarer
Postat av: Emma

asså ellen du måste loooova mig att du lär mig allt du får lära dig sedan, du får ha en kurs med mig. Kan ingenting om min kamera.. lova okej? :D

2012-06-17 @ 23:25:40
URL: http://byemmaherou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0