GRYM KVÄLL MED ALVISH

tja klockan är snart 1 på natten och jag är fortfarande vaken... huum?
aja men dagen har varit toppen! efter skolan for jag, bror och mamma
och lyssnade på Maja när hon sjöng på sin skola för det va typ "berghemsdagen"
osv så de fanns ganska mycket olika saker där så det var roligt!:)
sen for jag,maja,hugo,anna och henka och åt på great eastern
as gott! älskar kina mat! efter det drog vi på godishuset och köpte en stol :)
nä men godis of course och sedan hem till dom :) vid 6 smsa AlvaA
mig och bad mig komma till stan så jag cykla in till stan och vi gick på donken
och åt en glass och gick sedan på lite affärer, vi drog sen hem till henne
och hade det du hur roligt som helst! roligaste kvällen på länge faktiskt!
det behövdes verkligen säger jag bara lite extra magmuskler pga. skratt skadar ju inte!
haha vi blev ju som vi blev vi :D
haha knasig och rolig kväll! anyway, sen vid 10 cyklade jag hem och nu sitter jag
här
klockan 1 på natten och gråter :') haha nemen ska nog snart ta och sova
för det är ju en NY dag imorgon! överväger att sitta uppe hela natten för att hålla koll
på believe tour biljetterna för dom kommer typ ut i natt eller iallafall i USA så
jag tror inte jag behöver vara vaken eftersom att det förmodligen inte
kommer att säljas till sverige och andra länder uatnför USA ännu så..
aja men GODNATT!:*
ps. jag vet att det har blivit ganska mycket justin nu på sistone
men det är min blogg och MINA regler :D

aaaaw♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0