LOCKIGT HÅR

jag vaknade för ett tag sen och ska snart börja fixa allt som behöver göras! för det är väldigt mycket!
förresten kommer Emma komma hit efter träningen och sova för tåget går 06.13 imorgon så det blir att
stiga upp väldigt! tidigt... -.- menmen!
mitt HELT ofixade hår idag! många tror ju attt jag typ har spikrakt hår men faktum är
att jag inte alls har det! ja bilderna visar inte så jätte bra det ser mer ut i verkligheten men
ja och jag har inte gjort något med de, varken igår eller idag så ja that's my hair! självlockigt,
har börjat fått mer nu än förut!



Kommentarer
Postat av: wilma

vi startar en klubb:
Skitungarna från hissjö med lockigt hår!<3 lycka till i pite, kanske syns:)<3

2012-06-27 @ 16:04:26
URL: http://wilmaaforsner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0