nationaldagen imorgon=ledigt

idag har varit en bra och fullspäckad dag! började klockan 9 då vi åt GO frukost på skolan
och sedan vid 11 drog vi iväg till badhuset för att träna body combat! fett skoj men väääldigt
jobbigt! man blev hur svettig som helst men det var väldigt roligt iallafall :D sedan duschade
vi och åt lunch sen vid 1 for vi till en församlingsgård och pratade om livet och gjorde en
massa övningar och sånt skoj! det var roligt och mysigt! efter det slutade vi och då for jag
och Jp till stan och hämta ut några foton och sen till vårdcentralen för att ta den andra
livmoderhalscancer sprutan! den gjorde så helvetes ont och jag höll på att dö!
när dom stack in den gjorde de inte ont men när dom spruta in det gick det som en
stöt i armen! usch jag är ju inte spruträdd men ont gjorde den! fast jag satt alldeles
tyst ändå frö man måste ju som ändå ta den så! har ont i armen nu X)

imorgon har vi ledigt eftersom det är natilondagen så jag kanske
far till My inte helt säkert men kanske :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0