pretty little liars

anledningen till att jag inte bloggat i helgen är för att 2 av mina kusiner har varit hos mig :D
Arvid och Josefine! 6 (?) och 3 år dom gullungarna! på lördagen for vi och en massa mer
till en äventyrslekpark på nydala och efter det for vi hem till anna o henka och
åt middag och sånt där! det var jätte trevligt och vi var en massa folk :D
har tyvärr inga bilder... :/ måste skärpa mig! ska se till att ta med kameran
mer överallt! PUSS HEJ
+ att jag är helt beroende av PLL helt sjukt vad bra det är!
har sett klart hela första säsongen och lite av andra så min helg har
också spenderats framför dataskärmen och kollat på de!
har tagit varje litet tillfälle i akt och kollat på de!




Kommentarer
Postat av: Emma

vilket avsnitt är du på? :)

2012-06-12 @ 14:00:59
URL: http://byemmaherou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0