SOMMARLOV NU!!!!!!!1

TUT TUT NU ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!! YES! ÄNTLIGEN! HAR JUST VARIT
HOS ANNA OCH HENKA OCH FIKAT MED ANDRA TREVLIGA FOLK OCH NU HÅLLER JAG PÅ
ATT ÖVERFÖRA LITE BILDER! JAG FOR DIREKT FRÅN MIN AVSLUTNING TILL KYRKAN
FÖR ATT KOLLA PÅ MIN BRORSA SOM NU GÅR UT 9:AN :') HAN VÄXER SÅ FORT! :') HAHA
LÄRARNA VAR JU KUNG PÅ ATT SJUNGA HAHA ;) JUSTE TOVE STYRKE VAR JU OCKSÅ DÄR :) ASSÅ JAG ÄR
TYP AS GLAD OCH SPEED FÖR ATT DET ÄR SOMMAR :D HAHA
nästan alla 7Bs tjejer!
min outfit! (dålig bild osv men det får duga!
HA ETT BRA SOMMARLOV NU!!!!!!!!!! kommer mer bilder sen!



Kommentarer
Postat av: nadja

Finis Ellen!!!!

2012-06-14 @ 03:50:39
URL: http://nadjasofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0