STUDENTFIRANDE

idag hade vi ju som sagt brännbollsturnering med skolan, det gick ändå ganska bra för oss!
men jag var inte där så länge utan bara till 11 för sedan for jag till draggen och kollade på
stundent utsläppet osv :D det var skoj och min Nadja var verkligen HUR fin som helst!♥
ojojoj vad tiden går... :') nu har du tagit studenten big sis! några år kvar för mig bara ;)
sedan åkte vi till Göran och Veronika och åt och firade Nadja och Jonathan med en massa
annat folk så det var trevligt! JAG KAN INTE FATTA ATT DET ÄR SKOLAVSLUTNING IMORGON!!!!!!
SKA BLI SÅÅÅÅÅ SKÖNT! jag far först på min egna avslutning på skolan och sedan drar jag
till kyrkan och kollar på min bror som går ut 9:an :') sen till berghem och fika och på kvällen
till SOUKIS för en av mina kusiner tar studenten på torsdag så då ska jag ju på den med :D
min fina♥
för du har tagit studenten, för du har tagit studenten, fy fan vad du är bra!

thihi vi säger som att jag fick lägga upp en bild på dig :D
nemen du får säga om jag ska ta bort eller ej! :)
det var så SJUKT mycket folk där! haha!

TAGGA MORGONDAGEN!!!!!!!!

ps. mer bilder från idag kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0