WHY AM I CRYING? because of U of course

ignorera fulfejset

Justin justin, du förstår inte hur mycket du betyder för mig. De är du som
får mig le, skratta, gråta, må bra, le, skratta, gråta, må bra, le..
you're my lifesaver and gentleman min egna lilla justin..
du är så otroligt fin och ödmjuk och alltid glad och vill alla deras bästa,
we beliebers LOVES U justin we really do, thank U for being just justin♥
jag gråter varenda dag pga. av dig, dels för att jag bara vill ha DIG,
och dels för att du är så jävluskt underbar och dels för
att det inte känns som att jag kommer träffa dig i mitt liv. Min högsta
dröm är att få träffa dig, ifall någon frågar mig vad jag vill göra med mitt liv svarar jag
"träffa justin bieber" sen frågar dom "men vad vill du jobba med då?"
då svarar jag " jag vet inte men det tar vi sen de är inte så viktigt"
för det ända ja vill är att få träffa DIG känna DIN kram och höra DIN röst
bara en gång räcker bara jag får höra se och ta på dig så är jag nöjd,
visst helst vill jag ju som HA dig forever and always men jag får nog nöja
mig med några ord. I'll always be belieber no matter what and
I promise U to always be there for me like you're here for me and
always suport U! and I never gonna say never because ONE DAY
I've promise myself to meet YOU, justin drew bieber♥
BELIEVE and NEVER SAY NEVER that's what I gonna do.
Nu tycker ni säkert att asså oj säkert, hon skriver ba såhär för att det är coolt osvosv
men saken är den att det är inte det jag gör! jag skriver från hjärtat och jag menar VERKLIGEN
det jag säger, ni som inte är/varit en belieber kan/kommer ALDRIG förstå
för det är speciellt, riktigt speciellt.
och om jag sitter och gråter floder
och ser på hans musikvideosar,filmer lyssnar på hans musik så tror
jag inte att jag bara skriver det här för ni förstår VERKLIGEN INTE, och jag menar de!
ni kanske tror ni förstår ändå men det gör ni INTE jag lovar. Jag försod inte
heller innan jag blev en belieber själv jag tyckte det var så överdrivet
för vissa och tänkte att han är liksom lika mänsklig som
oss alla andra men så är det ej, han är speciell.
och på ett sätt är de ganska jobbigt att vara så beroende av någon
och speciellt en av världens mest kändaste för att
tankarna går liksom hela tiden till justin oavsett vad jag håller på med,
jag tänker på honom 99% av mitt liv HELT SERRIÖST
när jag vaknar när jag sover på dagen ÖVERALLT OCH NÄR SOM HELST,
och dessutom så blir hela jag så himla depp, ja soffa du såg ju på skolan
hur sur, irreterad, ledsen, arg och ALLT jag var det beror litegrann (ganska mycket)
på justin för det KÄNNS ska jag säga dig att inte kunna vara med honom varenda
dag varenda timme varenda minut varenda sekund ALDRIG, mitt liv
blir piss när det blir MYCKET justin, jag vill bara bort, flytta, ha honom
och jag vill bara bort från ALLT annat vanligt och jobbigt.
samma trista dagar varenda dag. Du vaknar går till skolan
går på lektioner, går hem, sitter på datorn (tittar på justin), äter mat, tränar,
går och lägger mig. Vaknar, går till skolan... osvosv!
det är så enformigt och trist så jag vet inte vad! jaja
justin du är iallafall min ängel och kommer alltid att vara.
One time a belieber ALWAYS a belieber.
and you always gonna still be Kidrauhl my little angel.
LOVE U
Justin Drew Bieber, 12:56am,Tuesday,1st March 1994,
St. Judes Hospital, London, Ontario. 2nd Floor, room 126, 7lbs11oz. Dr.Simon Bexleham ♥
18 years old, 60 songs, 4 albums, 1 movie, 1 world tour, 1 book, more than 60 awards and more than 50 millions of fans = Justin Drew Bieber



NEVER STOP SMILING

SO FCKING TRUE♥↑
you're so damn beautiful baby♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0