Live my life

Nu är jag hemma och kommer att kunna blogga mer
eftersom jag har fått tillbaka min älskade computer!

helgen har varit helt klart BÄST
lördag åkte vi till Petrus och Sofia och
åt lunch sen åkte vi med dem tillsammans till
2 av mina kusiner eftersom att ena fyller 3 år
imorgon och han hade kalas i lördags!
sedan for vi hem och stack direkt till gymmet och tränade,
grymt skönt säger jag bara! sen åt vi mat igen och
efter det köpte vi godis och myste framför TV:n :)

På söndagen (idag) vaknade vi och åt frukost
och efter det drog vi igen till gymmet och tränade ännu mer :)
det var skönt det också! sen efter några timmar tog vi bussen
hem och nu sitter jag här :)

känner mig ganska stolt eftersom att jag har tränat
varje dag i helgen och totalt har jag
sprungit 9 kilometer i veckan! 
det gjorde jag bra (Y)

om vad vi gjorde på fredagen står i inlägget under :)
hoppas ni också haft en lika bra helg pözz♥

ps. ni är duktiga ni som orkade läsa allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0