Love U like a love song

Ville bara meddela att jag inte kommer att
blogga så mycket i helgen för jag är ej hemma
och jag kommer hem först på söndag kväll så.
iallafall vi har nyss ätit tacos och innan
maten for jag och min älskade pappa
till gymmet och gymmade!
Väldigt skönt kan jag lova! jag sprang på
springband bl.a och körde några andra
apparater ;)
imorgon ska vi också fara och gymma
och då tror jag även min brorsa följa med ;) (intressant fakta jag vet)
nu ska jag twittra lite och sedan ska
vi kanske bege oss till min morbror och hans sambo :)
ses sen! ni läsare är bara BÄST♥


en bild från i somras då jag och min kära
kusin Fanny diskade hos min morbror ;)
ignorera mitt face, usch


Kommentarer
Postat av: Fanny.K OFC :D

åhå Ellen biffen!!

Random bild eller? Men tyckte vi var väldigt duktiga på det ;) <333

2012-03-23 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0