Sportlov♥

Sportlov nu jue :)
vet att jag inte har bloggat så mycket men jag har inte haft tid eller
lust och dessutom har jag inte ens haft någon dator.

är uppe hos mina kusiner nu så det är ju riktigt najs :D
vi har varit ute idag och grillat osv :)
as fint väder!♥

kanske inte kommer blogga så jätte mycket i veckan
för jag vill ju faktiskt ta vara på lovet när det liks är
lov men när skolan början igen (vilket inte får hända)
kommer jag få tillbaka min dator och det vill säga att
jag också kommer att blogga :)

så om vi inte syns på ett dag, ha ett bra lov!♥ (fast vissa kanske redan haft men)

min fina kusse som jag nu sitter i samma rum med har tagit denna vackra bild!♥♥♥♥♥♥♥
KLICKA PÅ BILDEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0