En härlig vecka!

Asså usch vad jag skäms över att jag inte bloggat... :]]

menmen veckan har varit azm och har haft mycket
skoj uppe hos mina kusiner :D
jag och fanny var sjuk till på tisdag ungefär så vi
kryade till oss på dem dagarna och sen for jag ju hem på torsdagen :/

på onsdagen for jag, Fanny, Linnéa, Jennie och mommo till Lule :)
vi gick först lite på stan sen gick vi och åt på
världens goaste restaurang WALDORF!!!! mums!

efter att ha njutit av den goda maten hann vi gå lite mer på stan.
Köpte dock ingenting men det gjorde däremot Kleso ;) (Linnéa)

efter det gick vi till pontushallen och såg på Northland basket (damerna alltså) :D
dem spelade tyvärr inte så jätte bra i början utan det var först i slutet
dem började kämpa, så det blev tyvärr förlust med 7 poäng :/
men det var bra ändå :D

i bilen hem hade vi "fest"! hög musik och skrattade ;D

I love ya girls!♥

en bild från när balettakademin dansade på stan :)
inklusive jag såklart ;)
vi dansade en flashmob och hela torget var fullt av dansare :D



Kommentarer
Postat av: Lilla jag

dansar du på balettakademin??

2012-03-17 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0