Tidsfördriv

1. Vill du ha tillbaka ditt ex? nej
2. Är du singel? jao
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? tror faktiskt inte det (Y)
4. När var sista gången du verkligen skrattat? idag på skolan när vi plugga till svenska provet X)
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? jag är tyvärr en sån person som oftast håller
in känslor om jag är ledsen t.ex för istället för att prata med någon gråter jag typ mig till söms istället
och det är ju mindre bra :/ men annars är det väl mamma lr någon kompis beror på vad det
handlar om♥
6. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde? hoppas inte det!
7. När var sista gången du grät mycket? jag har faktiskt ganska ofta gråtklumpar i halsen och magen
men sist var typ i helgen.
8. Är det någon du vill göra allt med? ja antar det?
9. Hur många kan du berätta allt för? inte så många alls.
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? ja!!♥
12. Beskriv dig själv med ett ord? Störd X)
13. Har du något som hör till ditt ex? nej
14. Har du någonsin pussat någon av det motsatta könet? ja det har
väl ändå dom flesta när dom kanske var mindre eller så.
15. Fullständigt namn? Ellen Annica Vahlström
16. Favoritlåt? har många men klicka HÄR så kommer några :)
17. Favoritfärg? Lila och Turkos
18. Bästa vänner? Har många♥
19. Person du saknar? Vilhelmina!
20. Är det någon du hatar? ja
21. Gråter du ofta? ja ganska
22. Vart bor du? Ume
23. Vem kramade du senast? Hugo
24. Har du varit olyckligt kär någon gång? nja inte riktigt
25. Vem pratade du med senast? Brorsan
26. Röker du? NEJ OCH KOMMER ALDRIG GÖRA!
27. Är du kär just nu? nej
28. Vem kan du berätta allt för? ingen, fast mycket kan jag berätta till min
mamma och kompisar osv.
29. Favorit djur? Hund
30. Hur lång är du? 1.57 ungefär!
31. Vem äger ditt hjärta? Bra fråga men antagligen jag.
32. Favorit artist? Justin bieber
33. Är du lättsårad? njaa beror på.
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, på en skala 1-10? 10
35. Har mest minnen med? familj/vänner
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? inte "nära" kanske men jag har
blivit väldigt bra
kompisar men tjejerna i 7c :D
37. Bakgrundsbild på mobilen? Justin Bieber
38. En som du inte kan leva utan? Familj
39. Hatar eller älskar du ditt liv? Älskar (oftast)
40. Vem du älskar mest? Familj och kompisar typ
41. Favorit film? typ "the note book" 
42. Den hetaste personen du känner? Jag, vem annars?!



Kommentarer
Postat av: fanny k

Jag då??:(

2012-03-14 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0