älska glömma förlåta

gårdagen spenderades i sängen med slutna ögon.
Hade/har fruktansvärt ont i huvudet
efter smällen i tisdags. Vi åkte in till läkaren igår och han sa att det
inte var en "riktigt" hjärnskakning eftersom att jag inte svimmade
men jag blev ju yr och vimmsig och har haft alla symtom
som tyder på hjärnskakning så man kan ju kalla det för en "lätt"
hjärnskaking typ.. det är iallafall inte ett DUGG trevligt och jag serriöst HATAR
att vara sjuk! men finns inte så mycket att göra åt.
Just nu ligger jag här i sängen och passar på att
kolla lite på datorn medans det gör lite minder ont, den här veckan
blev det en halv skoldag för mig! haha det är ju mindre bra men men!
anledningen varför jag inte bloggade så mycket igår var för att jag knappt
kunde öppna ögonen och det vill säga att jag inte kunde sitta vid datorn heller.
men nu håller vi tummarna på att det går åt rätt håll och att det går
över snart!




Kommentarer
Postat av: Emma S

Hoppas att det blir bättre! <3 :)

2012-05-04 @ 19:14:12
Postat av: wilma

Ojojoj sämst doktor jag svimmade inte i sommras när jag fick hjärnskakning och det va ju en hjärnskakning ändå jag fick ju ligga inne på sjukhus och ha dropp osv såå joo de kan va en hjärnskakning jag vet för jag har haft det tre jävla gånger haha;)<3

2012-05-04 @ 22:49:20
URL: http://wilmaforsner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0